Diensten

(Corporate) Recruitment 

  • Opstellen van een functieprofiel voor een specifieke vacature
  • Selecteren van de meest effectieve recruitmentkanalen
  • Verzamelen, screenen en beoordelen van binnenkomende sollicitaties
  • Zoeken naar geschikte kandidaten via diverse kanalen
  • Selecteren en actief benaderen van interessante kandidaten die passen in het geschetste functieprofiel
  • Beantwoorden van ontvangen sollicitaties
  • Administreren van alle contactmomenten, vacatures, cv’s, klanten, etc.
  • Voeren van telefonische gesprekken (en/of conversaties via Skype) met kandidaten
  • Voeren van oriënterende gesprekken en/of sollicitatiegesprekken met kandidaten
  • Verrichten van administratieve werkzaamheden omtrent het wervingsproces, waaronder het vastleggen van contactmomenten met zowel kandidaten als bedrijven
  • Coachen van kandidaten gedurende de sollicitatieprocedure
  • Screenen van kandidaten (bijv. contact opnemen met referenties of controleren van diploma’s)
  • Voeren van onderhandelingen over de primaire (salaris) en secundaire arbeidsvoorwaarden (o.a. pensioen, toeslagen, reiskosten, etc.) met kandidaten
  • Eventueel oplossen van immigratieproblemen en van nieuw personeel uit het buitenland
  • Onderhouden van contact met kandidaten
  • Crewing ( Offshore)

  • Werven, selecteren en inplannen van offshore personeel
  • Up-to-date houden personeelsbestand
  • Controle houden op certificering, diploma’s en keuringsbewijzen.
  • Extern schakelen maar ook met interne afdelingen zoals Operations en de afdeling QHSE
  • Human Resource assistentie

  • Registreren en administreren ten behoeve van de  salarisadministratie; input van timesheets, verlofuren.
  • Registreren en administreren van ARBO verzuim,  contactpersoon tussen medewerker en Arbodiensten
  • Het maken van Plannen van Aanpak, Eerste-en tweedejaarsevaluatie, aanvragen verkorte WIA
  • Bijhouden van algemene documenten voor HR processen; appraisals, salarisverhogingen en dergelijke.
  •  Mede verantwoordelijk voor processen rondom alle contractveranderingen, ontslag- en aanname van medewerkers
  • Het maken van checklists aangaande alle HR processen zodat een duidelijke administratie toepasbaar is
  • Introductie trainingen organiseren
  • Beheer wagenpark betreffende leaseauto’s ( bestellen, administratie, contactpersoon tussen medewerker en leasemaatschappij)
  • Afspraken maken tbv  reguliere trainingen, medische keuringen en dergelijke
  • Het werven en selecteren van nieuwe medewerkers
  • Data invoer

  • Invoeren, verwerken en controleren van gegevens
  • Verwerken en documenteren van mutaties
  • Verzorgen van de communicatie tussen klanten, leveranciers, logistieke centra etc. (bijvoorbeeld omtrent de levering van producten)
  • Zorgdragen voor een correcte en tijdige afhandeling van (klant)verzoeken
  • Receptiewerkzaamheden

  • Klantenontvangst en agendabeheer
  • Correspondentie
  • Inboeken facturen
  • Ondersteuning bieden aan operationele afdelingen enz
  • Afhandelen van binnenkomend telefoon- en e-mailverkeer
  • Signaleren, verhelpen en/of rapporteren van (administratieve) knelpunten

 

  • Hospitality

  • Het ontvangen / informeren van gasten
  • Standbemanning bij beurzen/exposities
  • Het uitvoeren van werkzaamheden bij de receptie